Hibás termék
Minden termékünk esetében a számlán tételesen feltüntetjük a gyártó garancia vállalását, amennyiben pedig a kötelező jótállás feltételei teljesülnek, jótállási jegyet is mellékelünk a csomaghoz.
Sajnos nem tudunk garanciát vállalni autóizzókra (kivéve Osram Ultra Life sorozat), mert azok élettartama az autó feszültségszintjétől függ, továbbá a hagyományos és halogén izzókra, speciális fényforrásokra, mert azok élettartama szintén a működtető feszültségtől függ.
Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni, mely tényt minden bejelentést követően megvizsgálunk.
Amennyiben a vásárolt termék átvételt követően meghibásodott, és a fentiek szerint vonatkoznak rá garanciális vállalások, kérünk töltsd ki a megjelenő űrlapot. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk a teljes megrendelésszámod add meg.
Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.
Mivel a világ legnagyobb fényforrás gyártói folyamatosan fejlesztik termékeiket, fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a korábban vásárolt termék „utódját”, azaz egy jellemzően azonos fogyasztású, azonos színhőmérsékletű, azonos formájú, de a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően korszerűbb terméket küldjünk Neked.