Örülünk Neked! Oldalunk a folyamatos fejlesztés és a Te kényelmed érdekében sütiket (cookies) alkalmaz. Honlapunk használatával elfogadod a a cookie-k alkalmazását. 

Sérült vagy hiányos csomag

Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod, vagy hiányosan kaptad kézhez.

Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük felé az igényt. Ezért kérünk, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizd le csomagod épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni. 

Kérünk, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani számodra. 

A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra.

Kérünk töltsd ki a megjelenő űrlapot. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk a teljes megrendelésszámod add meg.

Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.